Saenger Saengerin sucht Band Uplengen

80 km Corpus den Hoorn & Hoornsemeer Saenger/Saengerin sucht Band  Pop
in 0 Band     Vocals zoek pop band, Na jaren in te hebben gezongen als sopraan, zoek ik nu een nieuwe uitdaging. Groot stembereik.
36 km Emden Saenger/Saengerin sucht Band  Heavy-Metal  Punk  Rock
in 0 Band     Brauche Band, Ich bin auch für andere Genres offen. Also schreibt gerne.
86 km Cuxhaven Saenger/Saengerin sucht Band  Rock  Heavy-Metal  Gothic
in 0 Band   BAND GESUCHT, ( Band im Aufbau) Suche Musiker zur Neugründung einer Rock/ Metal Cover Band mit der Option auch eigene Songs zu schreiben.
81 km Emmen Saenger/Saengerin sucht Band  Country  Bluegrass  Rock
in 0 Band   Band gezocht, Zanger in Emmen zoekt band om gezellig samen te jammen, misschien later optreden
73 km Bremen Saenger/Saengerin sucht Band  Punk  Rock  Heavy-Metal
in 0 Band   Gesang sucht Band Bremen, Ich mag Musik im Bereich Punk/Rock/Metal. Gesanglich kann ich rotzig klingen, habe aber keine Erfahrung mit metaltypischem Gesang. Ich kann auch wie Amy Lee klingen.
79 km Binnenstad Groningen Saenger/Saengerin sucht Band  Soul  Pop  Blues/Swing
in 0 Band   Advertentie band gezocht, ( Band im Aufbau) Hi! Ik ben Rosa van bommel, ik ben zestien jaar oud en ik zoek een gave band om in te zingen. Ik zing al ruim zeven jaar en treed het liefst zo vaak mogelijk op:)
87 km Assen Saenger/Saengerin sucht Band  Pop  World Music  Blues/Swing
in 0 Band   Zoekt pop band, Heb kant en klaar theaterprogramma. Zoek musici. Toetsenist
0 km Uplengen Saenger/Saengerin sucht Band  Schlager  Liedermacher  Pop
in 0 Band   Suche Band Uplengen, Hallo ich suche eine Gruppe oder nur jemanden da ich mit Musik machen kann. da ich als Sänger sein könnte wer Lust hat meldet sich bei mir .
81 km Sauwerd Saenger/Saengerin sucht Band  Jazz  Blues/Swing  Pop
in 0 Band   Zoekt band Sauwerd, Ik zoek muzikanten om samen vintage covers te spelen ala Postmodern Jubox. Plezier maken staat voorop, zo af en toe een optreden.
81 km Sauwerd Saenger/Saengerin sucht Band  Independent
in 0 Band   Sauwerd zanger zoek band, Ik zoek muzikanten om samen Indie/triphop te spelen. In de lijn van Portishead/breeders/pixies/fink. Plezier staat voorop, zo af en toe een optreden.
81 km Sauwerd Saenger/Saengerin sucht Band  Bluegrass
in 0 Band   Zoekt band, Op zoek naar muzikanten om samen bluegrass te maken. Vooral voor het plezier en zo af en toe een optreden.
79 km Oranjewijk Saenger/Saengerin sucht Band  Pop  Independent  Rock
in 0 Band   Band gevraagd, Zangeres zoekt een band of bijv. een instrumentalist om samen muziek te maken :) Ervaring als backing vocal en lead vocal bij gelegenheden.
0: 46 ms / 1: 46 ms / 2: 93 ms / 3: 93 ms / 4: 93 ms / 5: - / 6: - / 7: - / 8: - / 9: - / 10: - / 11: - / 12: - / 13: - / 14: - / 15: 109 ms proc:109ms